Strona główna | Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Gdzie mogę dostać kartę stałego klienta lub bon rabatowy Rogé Cavaillès?

Przykro nam, ale obecnie nie mamy kart stałego klienta ani bonów rabatowych na produkty Rogé Cavaillès. Można za to skorzystać z ofert promocyjnych dostępnych w aptekach biorących udział w naszych promocjach.

Gdzie mogę znaleźć termin ważności danego produktu?

Wyroby kosmetyczne z datą ważności co najmniej 30 miesięcy nie muszą mieć zaznaczonej informacji „Najlepiej zużyć przed...”. Muszą natomiast mieć podany okres przydatności do bezpiecznego użycia przez konsumenta po otwarciu opakowania. Informację taką wskazuje symbol otwartego opakowania kosmetyku (PAO), występujący razem z podaną liczbą miesięcy i/lub lat. W razie jakichkolwiek wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, dostępnym pod numerem +33 (0)1 46 67 59 60 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 do 17:30 GMT+1

Czy produkty Rogé Cavaillès są testowane na zwierzętach?

Testowanie kosmetyków na zwierzętach zostało zabronione w 2009 r. Produkty Rogé Cavaillès i Somatoline Cosmetic nie są testowane na zwierzętach. Laboratoria zewnętrzne, z którymi współpracujemy również nie prowadzą testów na zwierzętach.

Jeśli jesteś dziennikarzem

Prosimy o kontakt z naszą agencją PR: RPCA - Nathalie Chrysafis n.chrysafis@rpca.fr.

Zapytania od zagranicznych dystrybutorów

Jeśli chcesz rozprowadzać nasze produkty w swoim kraju, skontaktuj się z naszym działem eksportu, aby uzyskać więcej informacji: export@rogecavailles.fr.

Wnioski o współpracę lub sponsoring

Wszystkie wnioski o współpracę i sponsoring muszą być przedstawione w pliku zawierającym szczegółowy opis projektu. Ze względu na bardzo dużą liczbę otrzymywanych przez nas wniosków, możemy odpowiadać tylko na kompletne zgłoszenia.

Chciałbym zgłosić swoją kandydaturę do pracy w Rogé Cavaillès. Gdzie ją przesłać?

Aby aplikować na wybrane stanowisko, wyślij swoje CV i list motywacyjny na następujący adres: recrutement@rogecavailles.fr.

Jakie są ceny detaliczne produktów Rogé Cavaillès?

Zgodnie z francuską ustawą o swobodzie ustalania cen, Rogé Cavaillès nie może ustalać cen detalicznych dla aptek. Każdy sprzedawca może ustalić własną cenę detaliczną. Ceny detaliczne mogą się zatem różnić w zależności od punktu handlowego.

Chciałbym wziąć udział w testach klinicznych produktu. Jaka jest procedura?

Nie rekrutujemy wolontariuszy do naszych badań klinicznych. Ze względu na poufność i obiektywizm, polityka wewnętrzna naszej grupy wymaga od nas przeprowadzenia testów przez niezależne laboratoria, które mają własne panele.

Jak mogę otrzymać dodatkowe materiały?

Broszury produktowe można otrzymać u naszych dystrybutorów. Wszystkie informacje dotyczące naszych produktów są również dostępne na naszej stronie internetowej. Dodatkowe materiały można również zamawiać mailem pod adresem: mail@rogecavailles.fr.

Czy mogę otrzymać próbki?

Niestety nie wysyłamy próbek. Produkty w małych opakowaniach podróżnych są dostępne w naszych punktach sprzedaży, więc możesz zasięgnąć porady i wypróbować produkty, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.

Gdzie mogę kupić produkty Rogé Cavaillès?

Nasze produkty powinny być kupowane za radą farmaceuty. Możesz znaleźć nasze produkty w aptekach i drogeriach.
Zasady dotyczące plików cookie 
Używamy plików cookies, aby ulepszyć naszą witrynę internetową i zwiększyć wygodę użytkownika. Korzystając z naszej strony internetowej, akceptujesz naszą politykę dotyczącą plików cookies. 
Dowiedz się więcej i ustaw pliki cookies.